4.14.2009

點唱機 (3)

竟一個什麼樣的人可以作為歌手灌錄唱片﹖是不是只要真情流露﹐便可以彌補五音不全﹑雞仔聲﹑反聲﹑鵝公喉等瑕玭﹖

這一節的《點唱機》特別獻給為了三餐糊口﹑選擇暫時性失聰的唱片監製。沒有他們高抬貴手﹑網開一面﹐這些絕世經典的對唱情歌便無法留存後世﹐傳為千古佳話。

1.《愛上你是我一生的錯》 ~ 何婉盈﹑鄧建明

何小姐﹐英文名易拎 Ho﹐參選1991年香港小姐﹐晉身前五名、但未入三強。與曾航生合唱一曲《再見亦是朋友》而「走紅」。1992年推出個人同名處女專輯﹐主打歌《愛上你是我一生的錯》技驚四座﹐勇奪1992年勁歌金曲總選「最受歡迎新人獎(女歌星) 銅獎」及「叱吒樂壇生力軍女歌手銀獎」殊榮。《愛上你是我一生的錯》具有合唱及獨唱版本﹐任君選擇。


2.《原來愛過以後》 ~ 周潤發﹑葉蒨文

歌而優則演的例子不勝枚舉。演而優則歌的也大不乏人。影帝也來分一杯羹本來無可厚非﹐唱一些《飛砂風中轉》或《十二分十二吋》的作品可能較為適合﹐像這樣情深款款﹑一本正經的合唱﹐則令人有驚艷的感覺。

3.《萬千寵愛在一身》 ~ 周慧敏﹑李克勤

我認為周小姐絕對唱得起這首歌。中段超級寫實的對白又不知道是什麼高人的力作﹖


徇眾要求~
4.《夢中情》~周潤發﹑林青霞

世界上確有相對論這回事。和葉沙麗合作﹐影帝的歌技相形見拙。
只是一和東方不敗女士合唱﹐突然可以去拿最佳男歌手金獎。

6 comments:

Leo said...

咁食得山水豆腐多,有時食下臭豆腐都幾滋味架!

頭尾兩隻畸場經典,深得人心,本席宣判無罪!

中間嗰隻,喂,呢隻直情係我十幾年嚟守得最好嘅秘密添呀,快啲當庭釋放呀!

喂喂喂,話時話,摷起聽發哥美妙歌聲條癮,借問兄台有無發哥同霞妺合唱嘅《夢中人》主題曲可以分享?好頂癮架!

Tat said...

嘩,人同此心,我都係想回應講呢首《夢中情》,呢首歌曲、詞都無問題,林敏聰多年後自己都有翻唱。

best actor said...

唉﹐樓上兩位真是一言驚醒夢中人。

Leo said...

Tat said...

嘩,人同此心,我都係想回應講呢首《夢中情》,呢首歌曲、詞都無問題,林敏聰多年後自己都有翻唱。

知音人,幸會幸會!林生嘅翻唱未曾聽聞,不過佢唱功雖然絕,但點都唔會夠原唱雙劍合璧咁啃喇!

best actor said...

唉﹐樓上兩位真是一言驚醒夢中人。

影帝兄兼做黃大仙,顯靈都要食埋字,感動夾佩服!將來有緣過廟一定還神!

霞妹嗰句「是這一刻過後千歲」真係好東方不敗呀!

Tat said...

個首夢中情係收錄係「東京感覺」入面,佢翻唱自己的作詞的作品。

1,幻影
2,霧之戀
3,忘不瞭妳
4,情是永願着迷
5,愛的根源
6,愛在深秋
7,最愛的妳
8,永不想妳
9,這是愛
10,假如
11,常在我心間
12,迷惑
13,相愛
14,夢中情
15,深愛着妳
16,花店
17,編織

best actor said...

leo:

唔駛客氣﹐幾時過o黎敝村小鎮﹐隨便坐。

tat:
唔講都醒唔起﹐原來林敏聰都寫唔少歌俾譚伯。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails