2.03.2008

斷背之冬

近華南風雪驚變﹐影響了不少國民春節的計劃。加東也經歷了2008年的第一場暴風雪﹐在36小時裡降雪量超過30厘米。雖說加國寒冬理應如此﹐加上去年冬季氣候和暖﹐今年不過是償還去年的「雪債」而已。鄙人雖素來崖岸自高﹐不為五斗米而「折腰」﹐但大雪堆積如山﹐前門去路堵塞﹐也只好化身幪面超人﹐使勁鑿冰鏟雪。星期六星期天合共四小時的體力勞動﹐事後四肢乏力﹐險遭「斷背」之災。
辦公室附近的市中心﹐風雪初至。
風雪下的市中心﹐只剩空城。
公共汽車站。
雪海無涯。
從Driveway 兩旁的雪堆看來﹐鄰居戶外停泊的汽車
彷彿被埋在積雪下。


Driveway差不多鏟得乾淨﹐但和公用小路的連接處
築了一道四尺高的雪牆。 拆牆的方法之一
是用鐵鏟將層層堆壓的冰雪動搖﹐化整為零﹐
然後分派至driveway兩邊。
四小時幾經九牛斷背之力﹐driveway終於暢通無阻。
看來冬盡之前﹐必要買一輛鏟雪機
(retail price approx. $500 CAN + tax)﹐
以備不時之需。

11 comments:

Fun said...

嘩.. 好勁~~直情咩都睇唔到~ 勁成咁駛唔駛返工?

鏟雪真係好辛苦,d人成日呼籲有心臟病既老人家唔好鏟呀~ 我記得個陣我有幾次鏟完.一行入屋差d暈咁滯... 而家我諗我做唔到囉,真係分分鐘腰都斷開兩節~~

btw香港呢幾日都凍到癲左(hk standard),又落雨..

best actor said...

好多老細都o係中午時候放晒人走﹐朝早校巴更唔開﹐細路無堂上。
鏟雪真係好傷身o架﹗:o)

Anonymous said...

嘩!漫天遍地都是寒霜雪飄,單看照片已能想像那陣寒風的威力呀。真要好好保重呵!:)

Wordy said...

可有什麼官方 alert、warning、guidance 等讓你們在風雪天氣下跟從的?

best actor said...

Lemon Tree:
謝謝﹐今天暖和多了﹐差不多有攝氏五度(罕有地暖)。明天好像會下雨呢。雨一下﹐雪就化。

Wordy:
有一個電視頻道是二十四小時的天文氣象報告﹐每二十分鐘更新一次﹐加拿大人每天起來踏出家門必定參考這個頻道﹐每有狂風暴雪冰雹濃霧雷雨﹐都會有紅色警告預早知會市民﹐包括校巴是否如常操作﹐學生是否不用上課等等。很多老人家都對這個頻道百看不厭。

光.軍 said...

張"雪海無涯"好靚。鏟四粒鐘雪o既運動量會唔會相等游二十個堂呢... :P

Fun said...

我老豆當年都係睇足10個鐘天氣channel架~

best actor said...

光 軍
哈哈﹐游二十個堂(assuming 一個堂是50m)﹐一個小時應該可以完成。游水頂多游到抽筋﹐鏟雪有好多人鏟到要去睇腰脊專科醫生。

Fun
其實天氣 channel 真係可以睇上癮o架﹐另一個係咩都話好抵好正o既 shopping channel。

Anonymous said...

The weather channel is my staple (along with Headline News, VH1, History Channel, Life Time) when I was living in NYC....Miss them all as cable in HK sucks big time!

naruto said...

見到都怕

咁叫斷背,原來你都咁爛

best actor said...

無花無假。 :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails