2.26.2008

帶我去跳舞

feedback
從2004超碗賽中段表演出現wardrobe malfunction後﹐積遜小姐一直徘徊谷底。今天推出的新專輯《Discipline》是她第十張個人大碟﹐合共二十四軌﹐由Island唱片製作及發行﹐希望能像瑪拉亞雞兒小姐般﹐能再一次被樂壇接受。單曲《Feedback》﹐早在去年十二月推出﹐由Rodney Jerkins及D'Mile監製﹐個人比較喜歡《Rock With U》多一點。
rock with u

除了積遜小姐銳意捲土重來外﹐九十年代初的舞后鴨都小姐也推出了新單曲《Dance Like There's No Tomorrow》。《American Idol》的評判 Randy Jackson打造了一張個人監製的合輯﹐找了不少AI的歌手演出﹐主打單曲更邀請了鴨都小姐跨刀演繹﹐希望能為她事業的第二春鋪路。鴨都小姐不算是唱將級的歌手﹐然而看見她再次起舞﹐總令人想起九十年代她的翩翩舞影。
dance like there's no tomorrow

3 comments:

Ogake said...

嘩!!好野呀!!Paula有新歌啦!!希望有新個人大碟出啦!!
但有三樣野要執執:1.以跳舞歌手來說,算多肉,修少少身好睇D; 2.個形象要執執,唔好再係80年代咁; 3.平日出鏡既衫要認真揀,唔好係唔係都笪上身~~
我喜歡PA多過JJ架~

Anonymous said...

據聞JJ這張新碟,更出動到新公司的阿頭L.A.Reid親自上場,擔任專輯的executive producer,認真巴閉。

兩位舞后JJ 和 PA過往都甚有淵源的。 PA未做歌手前,曾經替JJ編排過數個精彩的勁舞MV,擔任其排舞師的工作。 PA雖然唱歌未必最精,但舞就絕對是跳得好勁啦。

best actor said...

Ogake:

其實AP唔駛點賣肉啦掛﹐不過修修身健康o的係好事﹐唔好再著厘屎裙同整走個師奶Look應係當務之急。可能呢個係唱片公司的試紙﹐如果Single反應唔錯﹐可能會考慮投資多一o的。見到佢再出單曲﹐其實我都替佢幾安慰o架。

Lemon Tree:

係啊﹐JJ剛出道果陣﹐係靠AP 編Choreography o架。不過跳舞呢味o野﹐要update一下至得﹐唔係會有recycle或懷舊舞會o既感覺。而家AP仲跳得﹐應該好好盡興。期待更多作品面世啦。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails