10.21.2007

楓了 2007

周末參加了舊同事的婚禮﹐本來是戶外的儀式﹐但驟晴驟雨幻變不定﹐最後只能移師室內。曾經對郊野賞葉的打算﹐不寄存什麼厚望。誰料這個周末雨後放晴﹐氣溫也矍然回暖﹐於是我們拿著傻瓜照相機﹐趕緊開車到山郊﹐冀圖捕捉秋日彌留的色彩。
很多單車運動愛好者﹐不論男女年齡﹐都趁著這麼好的天氣和景色到山道練習瀏覽。 當然﹐下山容易﹐上山難。
看到這個畫面﹐想起一首飯島真理的舊歌﹐名為《天使的畫筆》。
從山上眺望仍然可以看見綠色的田莊。

我看天﹐誰在那天邊呼喚我。

摩托車族也被秋色吸引﹐群出兜風。這些小拖車可以載人也可以載物﹐是麾托車族的favourite accessory。
像小學作文的結尾﹕我們依依不捨﹐盡興而歸。

12 comments:

光.軍 said...

尾二個幅好靚呀! 好多種既黃色! 正! SL未開SHOW你就咁快楓了?? 會唔會好快倦了然後破曉.. ... :p

Anonymous said...

照片上的楓葉很美,感覺像...柔風細細吹來了陣陣微涼,豁然是一片安靜祥和的景致。

best actor said...

光軍﹕
唉講起 SLo既演唱會﹐因為京期﹐十一月十二月有晒計劃走唔開﹐今年返唔到香港啦﹐真係人生一大憾事。

Lemon tree:
雖然呢邊冬天成四個幾月咁長﹐不過勝在四季分明。我地夏天三十多度﹐冬天有時零下二十度﹐咪話反差唔厲害。過去o既周末天氣真係好正﹐好多人都出o黎曬太陽睇楓葉﹐好鬼 family wholesome。

Fun said...

靚成咁想點先?

我好想去apple picking呀~ 今個禮拜日去啦不如 :p (發緊夢@1032am)

best actor said...

哈哈﹐今年暖成咁﹐去摘蘋果應該無問題啊。今年Thanksgiving﹐多倫多氣溫成30度 (i.e., including humid index)﹐舊年GTA落唔夠兩三次雪﹐今年都應該唔會點冷 (touch wood)。:o)

Fun said...

我best frd岩岩由大多市返黎,佢話今年thanksgiving係史上最暖既一個。哇.. 其實如果多倫多唔係咁凍,當年我係唔會咁有決心返黎香港囉~~~

best actor said...

其實近幾年o既多倫多已經唔算凍 (即係零度至幾度左右)。對於喜歡滑雪o既人o黎講﹐唔係一件好事﹐只能去遠o的玩。呢邊天氣係一個問題﹐始終係無香港中國o既飲食娛樂服務咁方便。

光.軍 said...

我都買唔到飛..所以要缺席 :x 唯有寄望MR. DVD啦!!

best actor said...

光軍﹕
求神拜佛佢出DVD啦﹐金牌點樣巧立名目出豪華月餅禮盒裝o黎「掠水」都無所謂﹐有得出我「一切也願意」。

光.軍 said...

今次純粹以歌會友, 無勁歌熱舞, 正!(個人喜愛歌手齋唱兩粒半鐘, 因為演唱會係聽歌o架嘛!) 我估佢未必出月餅盒包裝, 反而喺音色搞新意思, 先出普通版cd, 一個月後出SACD, DSD, LPCD等等... 咁樣賺錢都叫做有誠意過要一班粉絲買第二三版O既包裝囉! :os

naruto said...

黃葉滿地嗰張真係好靚,做月曆相人都得。

嗰邊真係無咁凍?記得當年著到隻糉咁由屋企跑過對面超市買嘢,都冷親氣管

best actor said...

多謝啊﹐係天然o既境﹐唔關我傻瓜機事哈哈。
唔係啊﹐呢邊冷過多倫多/溫哥華多多﹐我最怕多天﹐話我wuss都係咁講。

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails