7.08.2007

SOS | Live Earth | 7.7.07

2007年7月7日﹐Kevin Wall 和前美國副總統Al Gore在8個國際都會﹕紐約﹐倫敦﹐約翰奈斯堡﹐里約熱內盧﹐上海﹐東京﹐悉尼﹐漢堡﹐同時舉辦了大型演唱會 Save Our Lives Live Earth 7.7.07﹐邀請了重量級唱將來宣揚環保訊息﹐呼籲世人以行動來解決 global warming 的危機。從20多年前的Live Aid 演唱會已可知﹐大型演唱會雖有極強的號召力﹐過程當中看似萬眾一心﹐人人有責﹐但實際上解決不了真正的政策問題 。Live Aid 曲終人散後多年﹐非洲饑荒貧瘠﹐愛滋病等情況仍然存在。已發展及發展中國家的環境/資源開發政策﹐腹中早有定案﹐孰好孰醜﹐絕對不會因為紅歌星在台上唱兩三句歌而改變。而且某些紅星的參與﹐也遭人詬病。以娜姐為例﹐素來生活奢華﹐毫宅別墅私人飛機﹐limo出入﹐加上近年環球巡迴演出﹐單就她一人的carbon footprint 就要比一個普通倫敦市民高上百倍﹐實在算不上是以身作則﹐綠色使者的最佳人選 (娜姐的publicist已公開表明﹐娜姐的演出已顯示了她的決心﹐請大家拭目以待日後的發展云云)。

當然SOS Live Earth 也不是一無是處﹐最少它showcase了以環保方法發電提供concert場地資源和鼓吹出席演唱會的市民使用公共交通工具。最重要的是這些演唱會撮合了一些久違了的組合如Genesis 和 Duran Duran﹐讓樂迷再次目睹他們的風采 (唉﹐卻也有歲月催人的殘忍)。昨天我只是約略收看了倫敦和紐約的表演﹐有一些演出尚算不賴。以下是倫敦﹐紐約和上海三地的表演片段﹐包括了John Legend﹐Rae﹐Damien Rice﹐David Gray﹐Keane﹐John Mayer﹐和Sarah Brightman。最後以娜姐主唱的主題曲《Hey you 》作終。Reduce, reuse, recycle. Enjoy!

"Mercy mercy me" by John Legend & Corinne Bailey Rae (London)




"Que Sera Sera" by Damien Rice & David Gray (London)



"Turn it on by again" by Genesis (London)



"Planet Earth" by Duran Duran (London)


"Somewhere only we know" by Keane (London)



"Gravity" by John Mayer (New York)


"Time to say goodbye" by Sarah Brightman (Shanghai)



"Hung up" by Madonna (London)



"Hey you" by Madonna (London)

7 comments:

Anonymous said...

嚟遲咗o忝, 有幾條片無咗o忝..想睇睇DuranDuran..

best actor said...

加翻Duran Duran 啦﹐同John Mayer。Youtube上面有唔少片段﹐8個城市成日o甘唱﹐我都 miss o左好多。enjoy!

Anonymous said...

Thank Q! 明珠台今個星期會播返呀, 不過你就睇唔到啦.. ...

best actor said...

唔知Pearl會播邊個城市o既演出呢﹖唔知點解Shakira 去o左漢堡﹐而Sarah Brightman又o係上海表演o甘離奇﹖

Anonymous said...

我估佢都係唔紅唔播o架喇! 佢地會唔會o係當地幫時裝店剪彩呢? 之前mc都去咗macau喎, 差d要同個fd過有海o忝呀.. :s

best actor said...

咁都唔出奇, 因為呢o的演出賺唔到錢, 順理成章出席其他活動, 無可厚非. 唔紅唔播有道理, 不過有o的紅o既好似唔睇都無損失. 好像阿Kanye West 同 The Police 及J Mayer 唱經典歌 the bottle with a message, 加o左rap, 大煞風景, 被鐵幹粉絲狂插.

Anonymous said...

正面d諗...佢地rap都係想我地有新鮮感, 好唔好就見人見...我唔係娜姐迷, 不過佢今次簡簡單在台上唱, 我幾喜歡呀! 唔駛成日跳到肺都甩嚟吸引人嘛!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails