9.27.2008

明月共此時

送上照片﹐慢慢再寫經歷。

賭城大門
荒山秋月
入場門票
戶外會場
賭城大樓
09/13 節目海報

4 comments:

Wordy said...

我有網友(唔多識中文但又鍾意睇你個 blog)同去 SD 朝聖,佢話好似見到你,但怕搞錯,冇叫你

Anonymous said...

單看照片,已覺蠻吸引人呀。

SL的個唱全記錄,正在熱切期待中 :-)

best actor said...

Wordy﹕

嘻嘻﹐好有可能﹐演唱會散場時我同T失散o左 (一匹布﹐同呢D相片有關)﹐我繞場N周﹐但唔係接受大家o既祝福。所以有人見到一個頭岳岳o既傻瓜﹐果個應該就係我。


Lemon tree:

SL 當晚o既表演堪稱角不欺場﹐論場地論觀眾﹐都不算最完美﹐但佢o既演出真係忠於藝極於情﹐令到當晚死忠o既粉絲超級熱情﹐最後連SL都好感動﹐可說台上台下互動o既典範。雖然當晚大家都受冷風吹﹐不過超值得。

Fun said...

wow nice pics!!! must be a precious experience!

too bad i cant go SG to see her now :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails