7.28.2008

老餅問答遊戲 I (卡通版)

續老人院時間。以下5題考驗閣下小時候看卡通片有沒有留心。OK﹐買定離手﹗

1 《小魔鏡》 - 最後小魔鏡的法力是如何消失的呢﹖
(aired in HK: 1979)


2 《七小福》- 中文主題曲歌詞最後一句是什麼﹖
(aired in HK: 1980)


3 《電光再造人》- 主角的愛犬是什麼名字﹖
(aired in HK: 1977)

4 《淘氣小仙女》 - 女主角仙女原本囚禁在什麼地方﹖
(aired in HK: 1979)

5 《義犬報恩》- 男主角最仰慕的畫家是誰﹖
(aired in HK: 1977)

老餅系列
◆ 老餅問答遊戲 I (卡通版)  ◆
◆ 老餅問答遊戲 II (真人版) ◆
◆ 老餅劇場 (花旗篇) ◆
◆ 老餅劇場 (東洋篇) ◆

13 comments:

Wordy said...

典解我同你年紀差唔多,但只得最後一套果名聽過既? Well,我一條都唔識 :p

best actor said...

我比你至少大三年﹐如果你對小露寶無咩印象﹐就更唔會對呢o的經典之作有記憶囉 :o)

Fun said...

我大過晒你地當然全部都有睇過啦,不過我都係一題都唔識答囉~~

話時話,你post個套唔係《仙女下凡》喎,唔係呢套先係咩?

http://www.youtube.com/watch?v=F-s0PC28HO4

best actor said...

哈哈﹐應該係淘氣小仙女至真﹗主題曲好似係王愛明唱﹖

阿FUN﹐唔通七小福主題曲﹕數數手指幾多隻﹐你都唔記得﹖

Wordy said...

我記得小露寶架,佢次次做錯野都要受懲罰,有一集做左好事都俾人錯手「質」左一拳。

(舊時)仲有一件小露寶背心呀 :)

Fun said...

係王愛明呀 ^_^ 咁仙女下凡好睇好多喎~~ 美琪同安娜大鬥法真係超爽!

“數數手指幾多隻,總數數到十”我記得,但係你問最後一句喎~~ -_-

Anonymous said...

雖然我套套都有睇, 但問題實在刁鑽, 我一題都答唔到 :(

Anonymous said...

唔係扮細呀,但頭幾齣卡通,真係冇乜印象。 只記得睇過《義犬報恩》,好似同《飄零燕》同期 :-)

best actor said...

Wordy:

小露寶係我童年的愛寵﹐我曾經擁有四個大小不一o既小露寶﹐最喜歡將佢地放係床邊﹐睇住佢地入睡。好鬼有滿足感。丙小露寶o既唔係其他人﹐而係鋼鐵老師。每集最緊張就係老師俾分o既時候﹐如果食蛋﹐就會「罰一拳」﹗都幾係o野。小露寶o既女主角﹐叫小賓女﹐佢老豆唔知係咪大賓佬﹖

Fun:

仙女下凡我都有睇過架﹐我都同意佢係精彩o的﹐同人物好樣o的。

數數手指幾多隻﹐總數數到十。看看電視睇到我﹐數下有幾多﹖

左邊五右面兩﹐加埋共有七﹐小小蟲兒共飛天確係唔錯。
一齊飛天上﹐弟弟妹妹同哥哥﹗
七小福﹐走天涯﹐行雷落雨都不怕﹐XXXXX﹗

Galaxy

問題刁鑽嗎﹖其實有蛛絲馬跡架。例如電光再造人主題曲中就好大聲叫出過隻狗o既名。

Lemon Tree

義犬同飄燕係同期﹐前者係悲劇﹐後者係大團圓。細個睇完義犬﹐覺得好人都無好報﹐咁做o黎把鬼﹖:o)

Fun said...

講起小賓女,細個睇小露寶既時候勁憎佢,覺得佢超作狀!咁你記唔記得佢既本領係咩呢?話時話,演小賓女個位靚妹叫島田歌穗,大個左之後做左女歌手,主要做musical,88&89年有上過紅白架!

咦,一路跟住唱就識唱啦,“七小福走天涯,行雷大雨都不怕,直情未驚過”...

Anonymous said...

那時睇完義犬都有眼濕, 配小露寶把聲的好似係陳義馨。

best actor said...

1 小魔鏡本來法力無窮﹐能令女主角幻變成不同年齡性別和身份。只是最後一集﹐女主角的父母海上遇險﹐海灣上的燈塔失效﹐於是女主角耗盡了小魔鏡的法力﹐以強光引導父母的船隻安全靠岸。小時候覺得魔鏡從此作廢十分可惜﹐卻也深深被女主角無私的行為和孝心所感動。

2 七小福是麗的電視的卡通。七名小學生因父母交通失事成為孤兒﹐雖然外祖父是富翁﹐但一直對父母的婚事不贊同。七名小學生一邊工作一邊上課自食其力。主題曲最後一句﹐阿Fun答中﹐就是﹕直情未驚過﹗

3 電光再造人的愛犬名字沒有什麼創意﹐叫做亨達﹐即hunter也。數年前日本重拍了再造人卡新這個經典﹐點知悶到呢~~

4 淘氣小仙女係一個幾古怪o既故事。故事o既仙女成日闖禍﹐於是被囚於一本魔法書內。女主角在故書店找到魔法書﹐將仙女釋放﹐這個仙女於是將女主角的父母朋友都洗腦﹐認為兩人係姊妹﹗不過女主角都幾似唐僧﹐如果仙女有咩過火﹐大可以叫返佢入冊﹗

5 義犬報恩係世界童話經典第一部。兩爺孫相依為命﹐孫兒唯一的愛好係繪畫。後來鎮上o既教堂暫放了畫家大師 Peter Paul Rubens 的宗教名作﹐但係卻不對外開放。結果孫兒o既心願就係一睹大師o既真跡~~真係慘到呢!

Thank you for playing!

best actor said...

Fun: 剩係記得“小賓女”係ballerina﹐同有“作狀/放生電失禁”之嫌。佢仲有咩本領﹖

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails